week 2 en 3

14 september 2016 - Paradera, Aruba

Daar zijn we weer! oke helaas dat bloggen gaat toch niet elke week lukken. dan maar een samenvatting van week 2 en 3.

Dit waren 2 hele aparte drukke weken. ik ben namelijk gewisseld van stage inplaats van windows divi start ik morgen bij Phoenix een restaurant aan het strand, super gaaf natuurlijk buiten mijn lange zwarte pantalon en dichte schoenen en witte blouse. maar hallo one happy Island niet zeuren dus en gaan met die banaan. dit omdat er op stage iets vervelends is voorgevallen en ze mij een week vrij gegeven hebben zodat ze een andere plek konden zoeken voor me. wat een lieve en zorgzame mensen de manager en mijn stage begeleiders ik kreeg op het gesprek bij personeelszaken alleen maar te horen alles zit vol helaas, beetje in paniek want toen dacht ik nou daar gaat mijn avontuur in Aruba hallo nederland daar kom ik aan. maar niks is minder waar want mijn manager zei ja ho is dit is niet jouw schuld ik regel dit wel en na een week vrij gehad te hebben kan ik morgen gelukkig weer aan het werk. heel leuk natuurlijk om vrij te zijn op Aruba maar daar kom ik hier niet voor. en vooral niet als er dagen bij zijn dat je alleen thuis zit iedereen is werken en..... het regent! toch wel onwijs genoten die dagen als er wel iemand was om op pad te gaan. zo zijn joep en ik samen naar baby beach gereden omdat we hoorde dat het daar prachtig mooi moest zijn. dat was het ook zeker alleen best wel toeristisch. op de heenweg even een lekker cocosnootje gescoord langs de weg bij een hele aardige ouwe man. savonds opstap maar dat op stap gaan dat is hier toch even ietsje anders. zo heb je op maandag de 080 kei gezellig kei hollands en kei illegaal. maar goed maandag horeca avond al het nederlands horeca personeel komt daar naartoe, en dan denk je 080 dikke discotheek nee hoor het is gewoon een omgebouwde friettent waar muziek wordt gedraaid en drank wordt geschonken. en die drankjes zijn hier goed hoor, in nederland krijg je namelijk maar 1 shotje Bacardi in je baco nouuu hier niet het is gewoon half half en af en toe nog wat extra's en tja die tikken goed aan. en wat is er beter dan met een kater te zwemmen in de zee. dus samen met bram op pad op zoek naar een plek waar je goed kan snorkelen. nou die hebben we gevonden hoor, heb die jongen heel de middag niet gezien af en toe hoorde ik iets gillen en dan was het robinnnnnn grote vis! oke bram.. half uurtje later weer een gil robinnnn hele grote octopus haha is goed jongen. nou en toen kwam er wel een hele grote vis en dus is die maar heel snel het water uit gegaan. ik heb mijn snorkel avontuur ook proberen te filmen maar helaas mijn filmkunsten zijn nog niet zo geweldig. de dag erna linda en stephany waren ook vrij dus meiden dagje richting mangel halto  wat een prachtig strand is dit. en wat kan je hier mooi snorkelen jaja robin en snorkelen oke lets go dacht ik zo. tot ik al snel in paniek raakte toen ik een grote vis voorbij zag komen, maar goed ik moet er toch uit oke daar is het strand dus daar moet ik heen zwemmen dacht ik. het werd steeds ondieper en de bodem met alleen stenen en gras raakte ondertussen mijn knieen al. totaal in paniek toen opgestaan en gaan rennen maar ja de krabben, zeeegels alles ligt daar gewoon te chillen. dus krassen op mijn been mijn voet open maar ik leef nog. even later bijgekomen van de schrik vragen stef en lin of ik nog even mee ga nou vooruit dan hun zijn erbij wat kan ons gebeuren. dik 1.5 uur liggen snorkelen tot stef ineens zegt oke jongens geen grapje dit nu terug zwemmen dus wij al onze zwemkunsten uit de kast gehaald en hup binnen 5 minuten stonden we weer aan de kant. maar stef wat was er nou eigenlijk? jaaaaaa een hele grote slang hahaha wij waren al bang voor haaien. goed daarna nog even een fotoshootje gehouden van het mooie strand en die avond zouden we eens niet op stap gaan maar lekker sushi gaan eten (trouwens echt de beste ever) en dan nog een wijntje doen bij mij thuis. haha helaas de avond liep anders we kwamen bekende tegen en zouden 1 drankje doen in de gusto en toen was het ineens 4 uur en kwamen the mill uitgelopen waar is dit mis gegaan? ach toch een super avond gehad nu vandaag wel een flinke kater. ooja ook nog een bruiloft mee mogen maken bij windows zo apart was dit. iedereen moest in gala kleding komen en de dames die al bijna 70 waren schat ik liepen dan ook nog in een hele lange of korte jurk met inkijk zodat je bijna hun navel kan zien. alles is hier nep borsten laten vergroten oo ja hoor vlieg maar even naar Colombia, dikkere kont stap maar in het vliegtuig. kortom deze avond mijn ogen uitgekeken met wat hier allemaal rondloopt. en de openingsdans echt niet zo stijf als in nederland iedereen staat hier heel de avond op de dansvloer. nederland hoef ik hier ook niet te missen, de ewrtensoep de worstenbroodjes en hollandse snacks alles ligt hier bij de jumbo dus nu even mijn kater proberen te overwinnen met een lekker tomatensoepje van Unox. slangen schijnt hier ook normaal te zijn. zo zaten we laatst te eten bij moombah kruipt er iets over irenes voet dus die zegt oo er kruipt een hagendis over mijn voet. linda en ik duiken onder de tafel om te kijken wat het was maar het was dus een slang geen grote maar ja toch een slang zo onwijs hard gegild dat heel het terras omkeek en ik denk dat ze ons in curacao ook hebben kunnen horen.

zo dat was ongeveer weer een samenvatting van de afgelopen 2 weken. morgen beginnen bij mijn nieuwe stage onwijs veel zin in. ook nog een middeltje zien te vinden dat mijn katers hier wat minder worden. en de volgende keer heb ik een leuk filmpje van het snorkelen!

bon nochi!! tot de volgende

xx Robin

1. Marjon:
    15 september 2016
    Heel mooi geschreven meis, ondanks de vervelende situatie die gebeurd is toch een heel leuk verhaal om te lezen. Kijk al uit naar je volgende. Dikke